SKY HIGH DREAMS

DONT HESITATE TO DREAM BIG

Saturday 17 March 2012

CINTA BELANG-BELANG

Pernah tak kita rasa makwe atau pakwe kita macam stokin belang-belang?
Stokin belang-belang comel dan cantik tapi bila pakai mesti tak sesuai
dengan semua baju..last2 kita pakai stokin yang biasa...sama macam kekasih kita..
bukan semua benda yang kita buat serasi..dan bukan semua yang kita suke..dia suke...
Contohnya...semalam kawan baik saya Ena( bukan nama sebenar) :) mengadu tentang
pakwe dia..
ENA:Babe aku bosan la...kalau pergi tengok wayang mesti tengok cerita hantu..
SAYA:Ok la babe..best ape..mencabar..hehe..
ENA:Die macam buat2 tak paham jew yang aku tak suke..
SAYA:Ala..mase tgk movie kau ikut la taste die..mase pergi makan..die selalu ikut taste
             kau kan?
ENA:Emm...betul jugak..die tak minat fast food tapi kiteorg mesti mkn kt MC'D kalau
             keluar sebab tu favorite aku...
Kadang-kadang manusia ni tak nampak apa yang patut kita hargai,selalu nk salah kan
orang lain.Macam stokin belang-belang..walaupun kita taw stokin ni tak boleh match dengan semua baju tapi kite beli jugak...last-last salahkan diri sendiri sebab membazir..padahal stokin tu banyak lagi fungsinya...Jadi..hargailah cinta belang-belang anda... :)

No comments:

Post a Comment